Tuesday, January 15, 2013

Perniagaan Kecil Berpeluang Dapat Pendapatan Tambahan

KUALA LUMPUR, 14 Jan (Bernama) -- Perniagaan kecil sedia ada kini berpeluang mendapat "pendapatan tambahan" dengan menyertai industri telekomunikasi bernilai berbilion ringgit.

Source from (Bernama): http://www.bernama.com/bernama/v6/bm/newsbusiness.php?id=921450
Published: January 15, 2013

Pengarah Teknikal dan Pemasaran Hussein Resources Sdn Bhd Adnan S. Hussein perkara ia dapat dicapai melalui pelbagai pakej pengguna yang ditawarkan pelbagai syarikat telekomunikasi di Malaysia.

Pakej berkenaan menyediakan peluang yang besar kepada perusahaan untuk menjana pendapatan pasif jangka panjang, yang sekali gus membantu aliran tunai perniagaan sedia ada masing-masing.

Adnan berkata syarikatnya, yang merupakan peniaga yang dibenarkan bagi pengendali telekomunikasi perdana, kini mempunyai pusat kejiranan yang kecil yang akan menyediakan pakej sedemikian bagi para pengguna.

Mana-mana perniagaan kecil, terutama pemilik Bumiputera di Lembah Klang, yang dapat menyediakan ruang 20 kaki X 20 kaki di kedai masing-masing layak mengambil bahagian di dalam skim itu yang hanya memerlukan penyediaan modal yang kecil dan sangat termampu.

Adnan berkata para peserta tidak perlu mempunyai pengalaman awal di dalam industri telekomunikasi kerana syarikatnya akan menyediakan latihan percuma dan sokongan penuh kepada pengendali.

Oleh kerana hanya terdapat bilangan pusat yang terhad, katanya keutamaan akan diberikan kepada pengendali yang serius secara siapa cepat dia dapat.

Mereka yang berminat boleh menghubungi syarikat itu melalui e-mel: hussein.resources@redtonemobile.com atau telefon 012-2082194 atau 012-2152556.

-- BERNAMA

No comments:

Post a Comment